Live Post
McDonald’s to shut down 169 outlets in India
Triple talaq violates rights of Muslim women: SC
WhatsApp Coloured Text Status Now Rolling Out to Android and iPhone
Airtel to launch its own Rs 2500 4G smartphone before Diwali
Sasikala uses 'barricaded corridor' in jail premises as private space, claims former DIG Roopa
Police verification for passport to go online within a year
'Routine run' kills second IMA cadet in 2 days; 5 in hospital
MLAs supporting TTV Dinakaran meet Governor, demand Palaniswami's removal

Tata Sky to remove four channels from its platform

MUMBAI: Direct-to-home (DTH) operator Tata Sky will drop four channels from its platform due to breach of agreement by the broadcasters. The channels include Sahara One, Sahara Filmy, Insync and Ahsas.

Sahara-One,-Sahara-Filmy,-Insync-and-AhsasWhile Sahara One and Sahara Filmy are owned by Sahara India Commercial Corporation, Ahsas is a socio-spiritual cultural channel owned by DMR Media International.

Insync is a classical music channel owned by Perfect Octave Media Projects. The channel was added by Tata Sky in April.

Tata Sky has issued a public notice stating that the four channels will cease to be carried on the DTH platform three weeks from the date of publication of the notice.