24 Oct 2017
Live Post
Rajasthan govt's criminal laws ordinance challenged in HC
Flipkart in talks with Swiggy, UrbanClap and UrbanLadder for buyouts
UGC decision may reduce SC/ST, OBC faculty posts
Supreme Court asks government to consider regulating playing of National Anthem
Asthana's appointment destroying CBI's independence: Prashant Bhushan
Bilkis Bano case: SC asks Gujarat to apprise it on departmental action against convicted policemen

Tata Sky issues notice to discontinue 29 channels for breach of contract

MUMBAI: Direct-to-home (DTH) operator Tata Sky has expressed intent to discontinue 29 TV channels for breach of contract.

The DTH operator, through a public notice, stated that these channels will be discontinued after three weeks.

The channels include iTV Network’s India News, India News Haryana, India News MP CG, India News UP UK, India News Rajasthan, News X, and News X HD, F7 Broadcast’s News World India and News World Odisha, and 9X Media’s 9XO.

It also includes Tamil channels Adhytam TV, Vendhar TV, and Puthiya Thalaimurai. Gujarati spiritual channel Soham is also part of the list.

Other channels include Dangal, Enterr10, Fakt Marathi, Jai Maharashtra, Protidin Time, Prameya News 7, HM TV, National Voice UP UK, IBC 24, Maharashtra 1, News BTV, Satsang, Jonack, Jeevan TV and Darshana TV.